Drömmar är till för att skapa verkligheten<3

Hej

Åh jag blir så less på min dator, skrev just ett inlägg om allt jag gjort i helgen och när jag nästan var klar så försvann allting! Nu tänker jag bara skriva det kort eftersom jag hade tänkt lägga in lite mer bilder från vattnet innan jag ska äta frukost och cykla till skolan. I fredags var jag hos Malin med Hampus, Elin, Frej, Dennis, Joar, Johan och någon kompis till Frej. Vi såg på film och gick en sväng på stan. På lördagen tog jag bussen in till stan vid tolv för att träffa Maggie på en shopping tur. Vi kollade mest och jag hittade bara ett armband i läder. Maggie hittade en del och vi åt massa gratis bullar och godis av de olika partierna, vi fick även varsin vatten flaska där det står rösta med <3 rösta rött av Sossarna. Efter de handlade vi lite mat och gick hem till Maggie för att äta varsin Billys, en baguett och en bulle. Sen tog vi cykeln till ÖoB där jag köpte en Icte och sedan tog vi bussen till mig där vi såg på film med Hedda. Under söndagen så tog vi det mest lugnt och så. Jag har ju skrivit det i ett annat inlägg så skriver inget mer om här.

Igår måndag alltså hade jag träning och det var roligt som vanligt. Jag pratade även  med mamma och pappa länge och jag saknar dem riktigt mycket! Idag har jag sovmorgon till tio och sen blir det cykeln till skolan och vara där till klockan sex då våran varité börjar i Blackboxen inför publik, det ska bli väldigt roligt.












Kommentarer
Postat av: sofia

så sjukt fina kort! <33 :D



sv; tror du inte att jag saknar dig då?!! En massa saknar jag dig kan jag ju bara säga! <3 Känner mig inte hel utan dig, känner mig delad mitt itu <'3 Fast hur som helst så vet jag att du finns för mig även om du är "några" mil ifrån. Jag älskar dig syster <3

2010-09-21 @ 15:52:14
URL: http://sofffiak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Vad händer nästa gång?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0