Hej och hå nu måste jag skynda på!!

Hej

Jag har varit oaktiv ett tag men nu ska ni få lite bilder iallafall. För i torsdags så var jag och Hedda och fotade vid vattnet med mitt långa objektiv som är 55-200<3 jag älskar min kamera! Provade även mitt stativ för första gången, blev inte riktigt som jag tänkt mig med det. Men ska prata med Amanda och se om hon kan lösa mitt problem, hihi. När vi hade fotat i ungefär två timmar tog vi cykeln hem och sen kom Anna för att göra vårt grupparbete. Det blev en kärleks historia med mimrörelser och mysig musik. Hon missade sin buss så hon liftade med en snäll dam.



När hon åkt lagade vi makaroner med köttfärs i gräddfil med oliver, banan och paprika. Det blev väldigt gott! Sen cyklade vi in till Visby för jag hade träning till klockan nio, efter den skulle jag möta Hedda och Anna vid Ica för att Hedda skulle ge en sak till Anna. Men Anna hade inte svarat på hela kvällen så vi blev jätte oroliga och ingen av oss visste vars hon bodde så vi fick ringa runt till massa folk. Då kom Jonte och Johan och hjälpte oss och tillslut fick vi adressen och då kom Malin och så gick vi och letade efter stället där hon bodde. När vi hittat visade det sig att hon var hemma och stod i duschen, shit vad orolig jag blev.

Nu kommer iallafall lite bilder från vattnet<3





Tyvärr så hinner jag inte lägga in fler bilder nu<3 Nu för ska till Maggie och sen på stan. Men det kommer senare.

Puss ha en bra lördag<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Vad händer nästa gång?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0