Kära och älskade<3

Hejsan

Då var jag efter igen med uppdateringarna..
Ihelgen har jag då iallafall spelat in 24 timmars film, med några från trean,tvåan och ettan. Det var jag, Kalle, Hedda, Maggie och Anna som var skådisar och resten filmare och allt som hör där till. Vi diskade oss själva från tävligen genom att sätta ihop tre små lag till ett stort i stället. Men filmen blev faktsikt riktigt bra, men vi jobbade från nio på morgonen till nio nästa morgon, jag sov på en matta någon timme. Filmen handlade om skitofrena haha skiter i stavningen! Jag var en präst som var bakis och gick och pratade för sig själv med gud och när jag lev sur på gud för att han inte hjälpte mig sparka jag på kyrkan och klättra upp för stuprännan på kyrkan medans det pågick ett riktigt bröllop där inne och svor massa hahaha. Det var iallfall jätte kul, men jag orkar inte skriva mer om det nu.



På söndagen sov jag mest för jag har nämligen lyckats bli förkyld och hade typ feber under lördag.

Idag måndag alltså så har jag varit i skolan där det var röst träning med Annelie och sång och andning. Sedan efter lunch var det mime, akrobatik och mask träning med Wolfgang. Efter skolan stannade jag, Kalle, Nadja och Johan tills min träning började och då cyklade jag dit. Det är så sjukt härligt att bara släppa alla tankar och springa bort tiden och samtidigt bara ha sjukt kul! Ni är toppen verkligen<3 Ni har tagit emot mig jätte bra och jag känner mig välkommen. Tror det kommer bli ett riktigt kul basket år med er<3

Puss nu ska jag äta äppelkaka med Hedda som just nu duschar och sedan sova kanske..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Vad händer nästa gång?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0