När man saknar allt, så finns det bara en sak att göra, vara POSETIV!

Hejsan

Idag så började dagen med att jag verkligen inte orkade gå upp ur sängen, mådde inge bra och jag var inte pepp på skola. Klev upp och kastade i mig en havregrynsgröt med en banan och åkerbärssylt. Sen missade jag bussen och Hedda åkte buss utan mig, jag cyklade därför själv till skolan. Som tur var hade jag min älskade Sofia som jag ringde och pratade med hela vägen. Gud vad jag saknar dig! Skulle göra vad som helst för att få träffa dig nu<3 Vill hem nu och bara vara med alla mina närmaste! Fick ett brev av Ida igår, du är så sjukt söt kära kusin, jag ska svara ikväll<3 Jag saknar min Marcus också<3 Aja nu ska jag inte klaga.. Saknar dig också Amanda var jag bara tvungen att säga!<3 Nu ska jag försöka vara glad! Jag har ju trots allt en jätte bra klass och många härliga kompisar! Även ett basketlag som är toppen och en trasig bh hahaha nej nu spårade jag ut. Det är bara så surt att på min nyaste bh har spänn grejen låstnat så har bara en sådan. Jag ska försöka hitta en ny när jag ska till Västervik, om jag inte har berättat det ska jag iallafall ta färjan till mina tremänningar på fredag, det ska bli grymt kul för har inte träffat dem på jätte länge. Det känns som om jag har skrivit det? Haha om jag har det får ni repris, nu ska jag gå och fixa mig till basketträningen.






Vi har börjat med filmskådespeleri idag och det är grymt kul, en sak att vara glad över iallafall!

Puss<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Vad händer nästa gång?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0