Jag ska samla mina krafter och göra någonting stort, för dig, för dig och för dig<3

Hej

Nu tänker jag bara gråta ut lite här.. Haha nej men tänkte bara berätta att jag saknar dig SOFIA<3 Det är helt sjukt vad jag saknar dig, för dig berättar jag allt och just nu så kan jag inte göra det för någon<3 Det känns som min ena halva är borta! När jag är med dig så är jag så otroligt glad, vi skrattar och gråter tillsammans, vi har gått igenom hela våra liv tillsammans. Och nu så kan vi bara prata på telefon och sånt.

Just nu vill jag:
* Hem och bara springa över gräsmattan och rusa in i ditt rum och slänga mig på din säng och krama dig.
* Ligga uppe halva natten och prata med dig när vi sover hos varandra. 
* Höra ditt skratt och skratta åt alla våra dåliga skämt, minns du det var en gång två glassar som gick över vägen, då blev ena påkörd då sa den andra kom nu slush så går vi haha och alla andra skämt som vi har dragit genom åren.
* Hålla i min söta kanin Sotis och bara gnugga in huvudet i hans mjuka päls.
* Gå ut på en lång promenad med min söta hund Glory.
* Ligga med fötterna på mamma i soffan och dricka te och se på film med dem.
* Äta palt hos mormor och morfar.
* Åka på loppis med Ida, moster, mormor och mamma.
* Ha maltesers kväll med Amanda.
* Träna basket med mitt lag och duscha länge efteråt och sjunga i duschen och göra en skummhög.
* Ha tjejkväll med Lina, Izza, Sofia och Hanna.
* Prata om allt och ingenting och se film och mys med Jossi.
* Vakna bredvid Marcus och bara ta det lugnt tillsammans och mysa en hel helg.
* Bada i älven med Tovis och Amanda.
* Ta en lång springtur och andas in den norrländska luften.
* Åka till göteborg med Sofia och spendera en vecka med Delice.
* Åka ut med husvagnen med släkten och vara allmänt risig och fiska massor, sen mot kvällen grillar man och spelar gitarr vid elden.
* Shoppa i massor.
* Åka utomlands, helst till Spanien eller USA, prata massa spanska och se på basket i USA.
* Se på Lasse.
* Göra min och Amandas berömda kladdkaka och äta upp halva var och sedan bara se på tv för att man inte orkar röra sig för att man är helt förstoppad.
* Klippa mig och färga håret (tror jag) har nämligen inte bestämt mig om jag vill ha mörkare eller ha som jag har.
* Foto massor.
* Åka slalom.
* Sova i mitt rum.
* Hoppa studsmatta.
* Spela basket i Sundishallen.
* Gör fler filmer.
* Få höstlov.
* Bada.
* Ha myskväll med bästa basketlaget (hemma).
* Sova i tält med Sofia.
* VARA HEMMA<3

Ja nu har jag skrivit av mig lite. Det är inte så att jag inte trivs här, jag har jätte snälla kompisar, underbar klass, shysta lagkompisar, bra boende och mår bra på alla sätt. Men jag saknar mitt förra liv, jag saknar mina kompisar, min syster, familj och släkt. Mitt gamla lag och mitt rum och mina djur. Men ska nog och hälsa på mina tremänningar i Västervik nästa helg kanske, har inte träffat dem på länge så det ska bli roligt.






































Kommentarer
Postat av: Lena

Vad fint du skriver. kram

2010-09-16 @ 16:37:38
URL: http://emmalikebasket.blogg.se/
Postat av: Anonym

naaaaw<333333333333333333333333333333333333 höstlovet älskling! <3333333333

2010-09-16 @ 17:02:05
URL: http://ewesgitarrkompis.blogg.se/
Postat av: Anonym

HAHAHAHAAHHA roligt attt man iaf ffick vara med på EN bild..

2010-09-17 @ 08:39:00
Postat av: sofia

åh älskling, ingentiing är samma utan dig <3

2010-09-19 @ 16:01:49
URL: http://sofffiak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Vad händer nästa gång?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0