Stormen tar fart över frosten igen, då blir jag svag och rädd att någonsin förlora dig, så håll om mig inatt<3

Hej

Nu har jag varit osocial här ett tag men jag har inte varit på humör att skriva här. Veckan har varit upp och ner, måndagen och tisdagen var sådär, saknade alla hemma och ville åka hem! På onsdagen började vi med vårt filmprojekt som vi ska göra i ca två veckor framöver och det har vi hållt på med i veckan. Jag fick rollen som Emma och det var ju ganska passande! Vi har inte filmat något under veckan utan läst manuset och jobbat med karaktärerna samt nedbrytit manuset. Fast jag har en del som ska bli klart i helgen som jag inte hann med i fredags.
Annars har jag varit och shoppat med Maggie, Elin, Diana, Kattis och Malin, det var skoj och jag köpte en bh i spets och tre par strumpor. Jag och Kattis åt även cookies och drack brännhults jordgubb och lime juice till middag och på kvällen blev det att se idol och ta det lugnt. Jag har tränat basket som vanligt och varit lite med vänner och så.
Igår så hade jag, Hedda och Veronica filmkväll på A7, vi hade hela bion för oss själva, vi såg två filmer och åt hambugare, chips med dipp och drack juice. Sen blev det att sova hos  Veronica och idag så har vi varit där och sett på en och en halv film, vi orkade aldrig se klart den sista. Till frukost blev det rostatbröd med ost, det var sjukt gott, jag och Hedda har ju ingen brödrost så jag har inte ätit rostatbröd sen jag åkte hit. Till lunch blev det choklad, tre olika marabou och sen drog jag och Hedda hem.
Nu har jag just skrivit brev till min lillasyster Ida och pratat med mamma en sväng, jag saknar alla så sjukt mycket! Jag måste bara tacka mina föräldrar för attg ni alltid ställer upp för mig, jag älskar er verkligen, ni är bäst! Sofia du anar inte vad jag saknar dig, utan dig känner jag mig inte hel! Ida jag har skrivit i brevet hur mycket jag saknar dig så du får läsa det snart<3 Marcus och jag hade sju månader i måndags  och jag vill att du ska veta att jag älskar dig otroligt mycket, oavsett avstånd. Har även pratat med min saknade vän Amanda Jonsson i veckan och jag måste verkligen få träffa dig så fort jag kommer hem! Mormor och morfar jag vill att ni ska veta att jag älskar er och att det betyder sjukt mycket när ni ringer, blir alltid lika glad ska ni veta!
Ikväll ska jag gå på bio i ruinerna med några från klassen, det blir skräckfilm, kommer nog bli rätt läskigt och kallt men kul!

Puss<3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Vad händer nästa gång?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0