Alla är vi töntar innerst inne<3

Hej

Nu var det ett tag sen jag skrev igen, men har mycket annat roligt för mig. Det är så livet blir inte alltid som man tänkt sig men man får försöka tänka posetivt och tänka på allt som är bra. Jag har ju underbarat härliga vänner, släkt och går på min dröm skola. Tänk jag tog mig in där jag verkligen ville gå och bangade inte ur, utan kastade mig ut i det okända och lämnade allt det trygga. Men se så bra det har gått, lärt mig otroligt mycket och har fått fantastiskt fina vänner, lärt känna så många nya personligheter och har ett underbart lag att träna med. Jag måste bara säga det att allting löser sig, det har varit många jobbiga stunder sen jag flyttade hit, mycket längtan och tårar men om jag tänker efter så har det inte gått en dag utan att jag har skrattat. När man mår piss, det gör alla ibland, det är då dem riktiga vännerna ställer upp och det gör verkligen mina. Jag älskar er! Ingen är perfekt men det är ditt val hur du ska hantera det, ska du deppa ihop och tycka att allt är skit för att du inte är en och sjutti som du kanske vill vara eller ska du leva varje dag som om det vore den sista och tänka på allt som är bra med dig själv. Ingen är ju som du, det finns bara en Emma Öhman och tur är väll det, för tänk om alla skulle gå runt och vara lika flummig som mig! Haha nej men vet du varför vi tycker vissa människor är perfekta, jo därför dem själva tycker att dem är det, det är du själv som väljer hur folk ska se på dig. Alla har något bra att erbjuda och det är ju det som är så fantastiskt, vi upptäcker hela tiden nya människor med nya personligheter och lär oss av varandra. Det är olikheterna som gör oss till dem vi är och alla är vi töntar innerst inne, det gäller bara att våga vara en tönt, för det roliga är om du accepterar att du är en tönt, då kommer alla andra tycka att du inte är det.

Det var allt för mig denna fina lördagkväll.






Puss<3

Kommentarer
Postat av: Lena

Vilket fint blogg inlägg med så mycket kloka tankar.

kram mamma

2010-10-17 @ 00:13:39
Postat av: sofia

min töntiga bästis skriver mycket bra! <3333

2010-10-22 @ 13:43:55
URL: http://sofffiak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Vad händer nästa gång?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0