God jul<3

God jul!

Kommer nog inte blogga så mycket för tycker faktiskt det är roligare att träffa vänner och familj<3 Julen har varit helt underbar, åt massa mat som alltid och fick massa fina presenter<3 Har inte fått alla än, så kan inte skriva allt, men fyller på eftersom!

Pengar
Parfym
Silverhalsband
Berlock till halsband (ängel)
Knä tjocksockar
Grönt överkast
Emma mugg
Snabb memori
Tomteskum
Svart väska
Lila väska
Sport väska
10 Rosetter
Rosett skärp
Kjol
Bok
Almenacka
Liten almenacka
Fondation
Vita knästrumpor
Glas
Godis
5 Marabou 200 g- GILLAS!
Tuggummi
Handduk
Elvips
Samlings tomte
Två hemgjorda fina saker i trä av Moffa
Smörkniv som Moffa gjort<3
Tavla av Sofia<3
Te
Burk
Örngott
Örhängen
Trosor
Liten julgran i plast med dekorationer
Hjärt strumpbyxor
Silver armband
T-shirt
Morgonrock
Lars Winnerbäck live skiva (För dig)<33333333
Lars Winnerbäcks bok med 112 låtar och den akustiska skivan!<33333333333
Hårborste
Mobil som jag ska få välja<3

Tack så mycket alla<3

Nu ska jag ta det lugnt och grilla pinnbröd i öppnaspisen och dricka varmchoklad<3 Sen ska jag vara med min Sofia<3 Och ikväll ska alla mina söta tjejer till Lina och se film och äta middag<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Vad händer nästa gång?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0