En skåning kommer till LULEÅ:O

Jo så det gick ju jätte bra att uppdatera för mig del!
Nu har vi iallafall gått sista dagen på Säve= Teater och film i två månader<33 Idag så var det avslutning då vi åt pepparkakor och drack julmust, såg på julspex och kramades med varandra! Jag kommer sakna mina underbara vänner! Men nu åker jag hem till mina älsklingar som jag inte träffat på länge. Sofia jag kommer krama ihjäl dig!

Grattis till min lilla kusin David som fyller iår idag också<3

Jag var på julklapps utdelning i fredags hos Virre, med Fannie, Jossi och Hedda<3 Jag älskar er tjejer! Fick massa fina grejer, men skriver en lista efter jul på allt jag fått. Nu ska jag iväg mot båten för att sedan sitta i en bil i 11 timmar till Norrland min kära hemstad<3 Jag saknar er alla så, ska bli så kul att träffa er. Mamma och pappa kom hit i fredags också. Jag och min sötmupp Magnus, hade två månader, så vi passade på att ge våra julklappar då, han fick en parfym och jag fick ett jätte fint silverhalsband, jag blir så glad och lycklig av dig älskling<3

Jag skickade typ åtta julkort och fick två tillbaka, jätte kul! Tur att ens moster och kusin, inte glömmer bort en iallafall<3 Nu måste jag sluta, måste bara nämna att jag trivs jätte bra med mina lagkamrater i basketlaget och att vi ska möta vårat andra motstånd den 8-9 januari och att jag då ska åka tillbaka tidigare för att spela dessa!









Kommer sakna min underbara sambo Hedda Pålsdotter<3!


Kommentarer
Postat av: sofia

gillar inte riktigt din rubrik... du är ingen skåning!!

2010-12-23 @ 14:47:01
URL: http://sofffiak.blogg.se/
Postat av: sofia

eller du kanske menar när hedda kommer? ;D

2010-12-23 @ 14:47:21
URL: http://sofffiak.blogg.se/
Postat av: Fannie

Puss på dig! <3

2010-12-26 @ 12:15:42
URL: http://lillajagfotar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Vad händer nästa gång?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0